SSS Sık Sorulan Sorular

Soru: Batarya nasıl şarj edilmelidir?

Öncelikli olarak belirtmek isteriz ki, bir pil için en ideal şarj düzeni ; %15 ile %80 aralığında tutmaktır. Bataryanızı mümkün olduğunca %0'a düşmeden şarja takıp, %100 olmadan şarjdan kesmeniz pil ömrünü uzatacaktır. Her zaman için kısmi şarj, tam şarjdan daha verimlidir.
Cihazın şarj edildiği ortamın, 0-30 derecede olmasına dikkat edilmelidir. Çok sıcak ya da çok soğuk ortamlarda cihazın şarjda olması bataryanın stabil şarj oluşunu olumsuz etkilemektedir.
Düzensiz ve aralıklarla yapılan şarjlar, pilin kalibrasyonunu bozabilir. Pil sağlığının ve pil performansının düşmesine sebep olabilir. Bu gibi durumlarda, çok sık olmamakla beraber telefonunuzun şarjını %0'a düşürüp, tekrar şarja takmanız bataryanızı kalibre edecektir.

Soru: Ürünlerinizin garantisi ne kadar süredir ve neleri kapsamaktadır?

Ürünlerimiz 1 yıl garantilidir. Garanti süresi boyunca 2 kez ücretsiz değişim hakkınız bulunmaktadır. Bataryanın şişmesi garanti kapsamındadır. Batarya performansı ile ilgili tüm sorunlar garanti kapsamındadır. Bataryanın etiketi ve soketi hasarlı olduğu taktirde garanti kapsam dışı olarak kabul edilmektedir.

Soru: Yüksek kapasite nedir ve yüksek kapasiteli batarya telefonuma zarar verir mi?

Bataryanın milamper değerinin yüksek olmasıdır. Yüksek kapasiteli batarya cihazınıza zarar vermez aksine şarj ömrünün daha uzun süreli olmasına olanak sağlar.

Soru: Ürünlerinizle beraber montaj seti gönderiliyor mu?

Montaj gerektiren tüm batarya modelleri için kapsamlı bir tamir seti gönderilmektedir.

Soru: Batarya şişebilir mi, şişerse ne yapmalıyız?

Batarya, bir dış etkene maruz kalmadan şişme yapmaz. Örneğin akım değeri dengesiz şarj aleti kullanımı, şarj entegresinin sorunlu olması gibi nedenler bataryanın şişmesine neden olabilir.
Böyle bir durum yaşanmaması için orijinal şarj aleti kullanılmalı, cihanınız aşırı sıcaklığa maruz kalmamalıdır. Bu kullanım hatalarından dolayı bir şişme ile karşılaşırsanız, bilgi@deji.com.tr adresinden bize ulaşın.

Soru: Batarya değişimini kendim yapabilir miyim?

Eğer batarya montajı konusunda yetkin olduğunuzu düşünüyorsanız göndermiş olduğumuz montaj setiyle montajınızı yapabilirsiniz. Daha önce herhangi bir deneyiminiz olmadıysa bir teknik servis uzmanından destek almanızı öneririz.

Soru: Bataryamı yeniledikten sonra ilk şarjı nasıl yapmalıyım?

Yeni cep telefonunu veya yeni bataryayı , ilk kullanım için 10-15 saat şarjda bekletmenize gerek yoktur. Eski nesil cep telefonlarında yer alan bataryaların, telefonun ilk açıldığı andan itibaren uzun bir süre şarjda kalması gerekmekteydi. Günümüz lithium ion bataryalarda buna gerek yoktur. Günümüz cep telefonu kullanma kılavuzlarında artık böyle bir bilgi de bulunmamaktadır.

Soru: Sipariş verdim, ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi saat 14:00, Cumartesi saat 12:00’ a kadar verilen siparişler ayını gün içerisinde kargolanır.

Soru: Yanlış ürün siparişi verdim ne yapmalıyım?

Tüm siparişlerinize 14 iş günü koşulsuz iade ve değişim hakkınız bulunmaktadır. Yanlış aldığınız ürünü faturanızın üzerine iade talep ettiğinizi belirten bir notla Mucize Batarya Teknolojileri adına Aras veya Yurtiçi Kargo ile tarafımıza karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün elimize ulaştıktan sonra ortalama 2-3 iş günü içerisinde ücret iadesi sağlanacaktır.

Not: Yanlış alınan ürünlerin yalnızca ücret iadesi yapılmaktadır. Farklı ürünlerin değişimi yapılmamaktadır.

Soru: İade ve değişim için ne yapmalıyım?

Ürünü faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturanıza ulaşamadığınız taktirde sipariş numaranızı ve talebinizi not olarak ekleyebilirsiniz. Değişim ve İade edeceğiniz ürün kullanılmış olsa bile kargo gönderim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde koşulsuz iade edebilirsiniz. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur.

Anlaşmalı kargolarımız ile göndereceğiniz ürünlerin kargo ücreti şirketimiz tarafından karşılanmaktadır.

Aras Kargo anlaşma kodu: 171 644 431 10 56

Yurtiçi Kargo anlaşma kodumuz: 362 726 170

Soru: Bayiniz olmak için ne yapmalıyım?

https://www.deji.com.tr/bayi-basvuru-sayfasi formu doldurup, bayilik başvurusu yaptıktan sonra, bilgi@deji.com.tr adresine vergi levhanızı gönderdiğiniz takdirde değerlendirmeye alınacaktır.

 

Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.